Blogger Templates

Thursday, 17 November 2011

DiKiR B@R@T....

nak tau tak??dah dua 3 hari aku balik lewat...dekat2 maghrib baru sampai umah, tunggu papa ambik...papa balik lewat sebab semangat berlatih dikir barat...papa masuk pertandingan dikir barat MMU (Multimedia University) Star Screening Session 2011...papa main gong...ada bakat terpendam rupanya papa ni....hari ni papa bagi tahu kumpulan dia dapat tempat ke-2 dari 14 kumpulan...fuyOooO, kira terror la tu...tahniah papa!!!lepas ni kumpulan papa akan buat persembahan untuk MMU Staff Awards Event......

Jom layanzzzZzz foto papa berdikir barat....


 FuyOoooO...gagah perkasa nye papa ni...ehh, kain batik bonda tu...

3 comments:

  1. amboi ade bakat terpendam rupanyer faizul ni yek....hihihi...pasni berdikir barat kat umh ler....^_^

    ReplyDelete
  2. tahniah papa joe...!! gud job!! johan jer pertandingan ni nanti papa joe bawak zahraa gi makan².. ;)

    ReplyDelete
  3. haah mai...papa n zahraa memang rajin berdikir barat kat umah...bonda dia jadi penonton...huuuhuuu

    ReplyDelete