Blogger Templates

Tuesday, 22 November 2011

HariM@u MuD@ MenGGaNas LaG!!.....

Syukur Alhamdulllilah kerana dengan perancangan Allah s.w.t akhirnya pasukan Malaysia dapat menyudahkan perlawanan bola sepak dengan baik pada malam tadi...doa seluruh rakyat Malaysia akhirnya termakbul...senyap sunyi Stadium Gelora Bung Karno yang sebelumnye penuh dengan provokasi ke atas pasukan Malaysia...kadang2 terpk jugak kuno sangat ke rakyat Indonesia ni...ye la sampai lagu negara lain pun tak boleh nak hormat...tak pe la, dah memang sikap rakyat diaorang macam tu kot...yang penting Harimau Muda terus mengganas bagi mendapat kan pingat emas yang juga digelar ibu segala pingat...

Kita orang 1 family seronok sangat2...memang masa perlawanan separuh ke-2 tu instinct aku kuat mengatakan Malaysia yang akan menang cuma penyudah nye agak lambat...betul la ape yang aku rasa, malaysia menyudahkan perlawanan sehingga ke peringkat penalti... sepakan penalti terakhir negara oleh kapten pasukan cuba ditangkap penjaga gol Indonesia,namun bola tetap melepasi garisan gol untuk memastikan Malaysia mengekalkan pingat emas yang dimenangi dua tahun lalu di Laos....perjuangan Malaysia masih belum selesai kerana esok 23/11/11, pasukan Malaysia akan menentang Syria pulak untuk kelayakan ke Sukan Olimpik....akhir kata Selamanya Harimau Malaya....

(kredit to Berita Harian Online)



2 comments:

  1. i love harimau malaya 4 ever!! semangat !! ^_^

    ReplyDelete
  2. i love harimau malaya too.....selamanya harimau malaya...hoooray...hoooray...malaysia menang beb...

    ReplyDelete