Blogger Templates

Wednesday, 16 November 2011

KaBuS

Sejak dua 3 hari ni kabus tebal menyelubungi kawasan putrajaya...dah macam dok kat cameron hingland rasanya...dengan cuaca yang agak sejuk sebab boleh dikatakan hujan turun setiap hari...nak mandi pagi pun bercinta, kesejukan air paip dah macam mandi air batu....nasib baik ada heater yang menjadi penyelamat keadaan....nak bangun g keje pun malas...lambat nye cuti...bila sejuk2 ni tarik selimut sambung tido pun syokkk...jom ramai2 layanzzz gambar yang aku snap dari atas rumah aku yang tinggi mencecah langit ini....hiiihiii....


 alamak, burung mana pulak tersesat tu??

macam kat cameron highland kan???

No comments:

Post a Comment