Blogger Templates

Monday, 21 November 2011

KeRabU PeRuT SanTaPan P@p@.....


Semalam dengan rajinnye aku menyediakan kerabu perut lembu buat santapan lunch papa, sori ek aku tak makan perut lembu, so aku buat untuk papa je.... papa kata sedap..first time buat wei...cuba tgk kawan2...nampak sedap tak??kalau nampak sedap maknanye memang sedap le....ekekekekeke....masuk bakul angkat sendiri pulak bonda ni....kerabu ni aku hidang kan ngan menu lain iaitu masak lemak bayam merah & ayam goreng...nyummyyy...sungguh berselera sekali papa makan...sib baik la mak sedara aku dah siap cuci bersih2 perut tu, kalau tak, tak ade maknanye aku nak buat kerabu tu...hahahahaha...dah la masa rebus tu bau dia habis 1 rumah...huuuhuu...tak pe la akhirnya jadi gak kerabu perut aku....korang semua cuba la try...kalau nak resepi bleh roger2 aku tau....

4 comments:

  1. nak jugak try masak tapi nak mintak tolong su yg basuhkan perut tu bleh?hihihihi

    ReplyDelete
  2. tak reti la i mai...geli pun ade jugak...huuuhuu

    ReplyDelete
  3. sedap..sedap..semalam pun ima baru makan kerabu..wat rumah mak..hihi.. krap..krup..krap..rangupnye sayur kerabu..but i x letak perut coz x suke..hihihi

    ReplyDelete
  4. su pun tak makan perut...buat untuk papa zahraa je...

    ReplyDelete