Blogger Templates

Friday, 11 November 2011

Muk@dim@H...

Assalamualaikum w.b.t....

Hiiihiii...excited pulak bila dah ade blog sendiri..sebelum ni selalu baca blog orang aje...memang aku suka sangat baca blog, lama2 teringin pulak nak buat blog sendiri...tak la pandai sgt nak bermadah pujangga ni tapi boleh la skit2 untuk dijadikan tatapan buat anak2, cucu cicit, family n rakan2 bila aku dah tak ade nanti...satu kenangan yang indah untuk diingati...pada permulaannya, blog aku ni mungkin simple aje tapi aku akan cuba untuk mewarnai n menghiasi blog ni dengan kretifnye, dan yang pastinya hasil bantuan my lovely husband...tq so much sayang...ok la, cukup untuk permulaan...n3 akan datang aku cerita serba sedikit mengenai keluarga aku yang bahagia...eceh..bahagia ke??itu sudah semestinya...bahagia sangat2...

No comments:

Post a Comment