Blogger Templates

Friday, 18 November 2011

SyaHrul AzWari IbRaHim...

(kredit to mr google)

aku suka sangat mamat ni perform malam tadi, dengan larian yang bertenaga...memang terserlah la kesungguhan dia...memang terbaik dari ladang....tak sampai 2 minit mamat ni masuk padang terus dia jaringkan gol, dan akhirnya gol tersebut jugak la yang melayakkan malaysia masuk ke peringkat separuh akhir...Alhamdulillah, sang harimau dapat membenamkan harapan seluruh peminat sang garuda...dah la indonesia ni berlagak gila...padan muka diaorang...hahahahaha...konon2 turun kan second palayer, player2 terror diaorg simpan untuk final...peEeegi lah...last2 kalah...buat malu je...indonesia sebenarnya takut kalau2 kene bertemu ngan malaysia di final nanti, biasa la...wartawan diaorg kan selalu buat propa, kononnye diaorang ni kuat...sekali kalah...buat malu je....hahhahaha....tahniah skuad kebangsaaan!!! kerana telah membuat semua rakyat malaysia happy....aku bengang betul ngan penjaga garisan...ada ke patut dia suh jurulatih malaysia keluar dari tempat pemain simpanan...tak pe la...janji malaysia dah menang...tak sabar ni nak tunggu perlawanan separuh akhir, malaysia menentang myanmar pada 19/11/2011 (sabtu)....goOoo...gOoOo...malaysia...U Can Do It...doa seluruh rakyat malaysia sentiasa mengiringi ....

2 comments:

  1. betul2 mai...harap2 dia leh perform lagi baik masa separuh akhir nanti...

    ReplyDelete