Blogger Templates

Wednesday, 30 November 2011

@T Al IkhSaN....

Lepas balik dari keje semalam papa ajak bonda & zahraa teman dia ke al ikhsan, alamanda....katanya nak cari kasut futsal...hai maklum lah tapak kasut futsal yang lama dah habis bunga....hari tu dah try repair kat kedai kasut tapi tak ok jugak..so terpaksa la beli baru...huuhuuu...lagi pun dah uzur sgt kasut tu...

zahraa yang paling sibuk, tolong pilihkan kasut untuk papa...

 yang kuning ni cantik papa!!!

 yang ni la papa!!

 last2...ini la pilihan hati papa...bonda ok je...

zahraa kene rasmikan dulu kasut papa....hahahahaha!!!

Lepas ni lagi semangat la papa g main futsal...ye la kasut baru...mesti  la semangat...huuhuuu!!!akhir kata dari zahraa...maju la sukan untuk negara...ekekekeke.....

8 comments:

  1. memang sah la lepas ni si papa ligat main futsal.... baik untuk kesihatan.... comelnya si zahraa tu mengayakan kasut papa dia....

    ReplyDelete
  2. huuhuuu...mau seminggu dua 3 kali papa g main futsal..hujan pun papa sanggup redah...hiiihiii...

    ReplyDelete
  3. ha lepas ni zahra plak cari kasut utk futsal yer huhuhu

    ReplyDelete
  4. huuhuuu...zahraa tak nak main fusal...zahraa nak main masak2 je...ekekekkeke

    ReplyDelete
  5. SMARTLA KASUT TU...UP TO DATE TUUUUU

    ReplyDelete
  6. ptt mcm kenallllllll.. bonda kwn darwisy rupanya..hihihi

    ReplyDelete
  7. hiihii...ye la Mrs.F!zA...baru perasan ke??

    ReplyDelete