Blogger Templates

Tuesday, 13 December 2011

CUt! PanJang...

Esok aku dah mula bercuti...esok pagi2 dah kene g Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM)...papa, bonda & zahraa akan mula berkampung disitu sehingga la segala2 nye selesai...hari ahad yang lalu seorang dr dari PPUM telah menghubungi papa, untuk bertanyakan kesihatan zahraa...aku agak risau jugak sebab zahraa ada batuk skit2...mengikut prosedur dari pakar bius, kanak2 yang perlu menjalani pembedahan hendaklah bebas dari batuk sekurang2nya 2 minggu sebelum pembedahan....oh!!Ya Allah, Kau permudahkan la segala urusan....

Hanya Allah je yang mengetahui betapa tidak tenang nye perasaan aku sebagai seorang bonda di ketika ini....dup dap...dup dap...macam2 yang difikirkan...pembedahan adalah 1 prosedur yang besar dan rumit...oleh itu, papa & bonda perlu bersedia dari segi mental dalam menghadapi sebarang kemungkinan yang akan berlaku...semoga dijauhkan dari sebarang komplikasi yang tidak diingini sepanjang pembedahan tersebut berlangsung dan semoga zahraa kuat menghadapi semua ini....


8 comments:

  1. su...mai doakan semoga segalanya berjalan dgn lancar...semoga zahraa cpt sembuh & ceria seperti biase..amin...

    ReplyDelete
  2. tq my dear fren...ada masa nanti u dtg melawat k...kalau u tak mau dtg hospital u dtg la melawat kat umah...

    ReplyDelete
  3. Insyallah semuanya berjalan dgn lancar...Ya ALLAH Ya Tuhanku kuatkanlah semangat kami....

    ReplyDelete
  4. Sue..ima pun doakan smg semuanya berjalan dengan lancar dan selamat.. smg zahraa cepat baik dari pembedahan.. smg sue dah keluarga tabah menghadapi dugaan ini..aminn...

    ReplyDelete
  5. tq ima...su pun harap doa dari rakan2 su dimakbulkan oleh Nya...semoga segala nye dipermudahkan...

    ReplyDelete
  6. smg sumanya berjalan dgn lancar..kami sekeluarga doakan smg zahraa cepat sembuh...smg suraya n faizul sntiasa tabah dan sabar..

    ReplyDelete
  7. i-allah nti mai dtg melawat....nti ape2 update yer...

    ReplyDelete