Blogger Templates

Thursday, 8 December 2011

It's OuR AnniVersary....

Mengimbau kembali waktu, saat & ketika itu...pada tarikh 8 Disember 2008 aku telah sah bergelar isteri kepada Mohd Faizul bin Abdul Patah...dan hari ini, 8 Disember 2011 genap 4 tahun usia perkahwinan di antara aku dan dia....aku bersyukur sgt2 kerana masih diberi peluang untuk hidup di dunia ini bersama org yang paling aku cintai...

Aku sentiasa berdoa dan berharap semoga hubungan yang dibina ini akan mendapat keredhaan & rahmat dari Allah...semoga aku dan dia sentiasa dikurniakan anak2 yang comel, soleh & solehah...di panjangkan jodoh hingga ke syurga Nya.....

"Ya Allah, Kau temukan aku & suamiku kembali di syurga Mu setelah Kau pisahkan kami berdua dengan maut sebagaimana Kau temukan Adam & Hawa di bumi Mu ini setelah Kau pisahkan mereka dari Syurga Mu...Amin Ya Rabbal Alamin"....Insyaallah...


Mesej untuk papa : Selamat ulangtahun perkahwinan yang ke-4 tahun sayang....bonda tahu papa lupa, ye la sibuk sgt dengan persiapan dikir barat...sob...sob...sedey jap...semoga papa buat yang terbaik untuk persembahan petang ni!! 

9 comments:

  1. Selamat ulang tahun perkahwinan ke 4 buat sue ngan hubby..semoga ikatan ini berkekalan hingga ke akhir hayat dan rumahtangga yang dibina sentiasa bahagia dan didalam keredhaan Ilahi..:-) aminnn

    ReplyDelete
  2. berkunjung sob..salam blogger
    salam kenal dan sukses selalu ..:)

    ReplyDelete
  3. hepi anniversary my dear fren....tahniah da masuk tahun ke4...semoga Allah merahmati ikatan ini hingga ke syurga....amin...

    ReplyDelete
  4. Buat My Wife Suraya Binti Baharun....
    Selamat menyambut ulang tahun Perkahwinan yang ke-4...Semoga ikatan perhubungan kiter berdua berkekalan dan berbahagia hingga ke akhir hayat..Dikaulah nyawa dalam hidup ini sayangku...Dikaulah segala-galanya sayang.I LOVE U Sayangku...LOVE U SO MUCH Bintang Timurku

    ReplyDelete
  5. Selamat hari ulangtahun perkahwinan....semoga bahagia dan kekal hingga keakhir hayat

    ReplyDelete