Blogger Templates

Wednesday, 7 December 2011

Kenangan Ter!ndah....

Tengah busan2 dan tak tahu nak buat apa, aku pun usha gambar2 lama dalam PC...baik punya usha...terjumpa gambar2 bersama membe2 di Universiti Malaya...gambar ni diambil semasa last day aku berkhidmat di sana...teringat semua kenangan manis semasa berkhidmat di sana....di sana la tempat aku mula2 mencari rezeki, tempat mula2 menimba ilmu sebagai seorang penjawat awam, dan yang paling penting, di sana juga la aku bertemu jodoh dengan si dia....terlalu banyak kenangan aku di Universiti Malaya.....

Keseronokan suasanan bekerja di sana, bersama kawan2 dan bos2 yang baik tak pernah aku lupa dan akan aku kenang sehingga ke akhir hayat.........rindu nya waktu itu!!!

 nurul, aimi, aku, kak mimi, kak zah, kak liza...rindunye kat korang suma!!

 shida, rafidah, puan khalidah (boss aku), farah, pn sarinah...

 kak fatin, aku & nurza...

 kak helwa, kak zah, kak mimi, nurul, aku, kak tina, yang lagi sorang ni aku tak ingat nama sebab masa tu dia baru masuk, aku pulak dah nak keluar...

 suasana ofis masa tu...skang diaorg dah pindah bangunan baru...mesti lagi selesa...

 aku & kak dina...

 kak ida, aku, kak noridah & pn sarinah....

kak zu, aku & najib....

kak izan, aku & kak fizah...

No comments:

Post a Comment