Blogger Templates

Wednesday, 28 December 2011

KuaLa LumPuR....

Hari sabtu yang lalu...aku, papa & zahraa g jalan2 sambil beli2 barang kat sogo, Jalan TAR & JAKEL...best giler!!...dah lama tak g beli belah kat KL...kita org g naik LRT je...tak yah nak ngadap jem...huuhuuhuu...sampai2 terus je depan pintu sogo...papa shopping seluar slack kat sogo...
memang murah...papa rembat 2 helai...
bonda pulak beli baju kelawar kat jalan TAR, beli utk zahraa sekali...
kat JAKEL pulak kita org cari baju raya....hahahahahahaha...awal gile beli baju raya!!!
tema raya tahun depan warna merah...jangan jeles tau...
ramai jugak org hari tu....ada yang sibuk beli barang sekolah anak2...
ada yang beli barang untuk sambut krismas....
tapi tak la ramai sgt macam SALE time hari raya aidilfitri yang lalu..

 tunggu LRT...

 nampak tak token yang bewarna biru tu??
itu adalah tiket LRT yang baru...
skang semua tiket LRT diganti dengan token....jakun jugak la kita org ni...
naik je LRT kene scan token tu...
turun LRT pulak kene masukkan token tu ke dalam lubang yang disediakan...
macam masuk duit dalam tabung...

 tengah tunggu staf sogo potong seluar papa...

 ke hulu hilir zahraa bawa buku yang papa beli untuk dia....

 Jalan TAR, depan Wisma Yakin...

 zahraa dah mula menunjukkan muka yang kebosanan...

masa untuk pulang...melalui jejantas LRT masjid Jamek...
terpegun zahraa tgk kereta yang bergerak di bawah jejantas..

No comments:

Post a Comment