Blogger Templates

Monday, 19 December 2011

PaMerAn HarTa TaNah BuMiPuTeRa....

Assalamualaikum semua!!korang semua sihat??aku & papa sihat aje...cuma zahraa masih batuk skit2...dah lama cuti, nak start keje balik punya la malas...kalau ikut kan perancangan awal aku cuti dari 14 hb sampai 26 hb tapi disebabkan operation zahraa postponed, aku cancel la cuti yang telah aku pohon untuk minggu ni....

Untuk pemulaan hari ni aku nak cite pasal pameran harta tanah bumiputera yang telah berlangsung pada 16/12/2011-18/12/2011 di Mid Valley....aku & papa dengan semangat g la pameran ni untuk survey rumah pertamaku...survey punye survey adalah rumah2 yang aku & papa berkenan, cuma kita org masih berkira2 lagi nak ambik atau pun nak survey lagi...tengok lah cam ne nanti...ada rezeki aku & papa untuk beli rumah sendiri adalah...InsyaAllah dengan izin Nya....

Walaupun kita org g hari weekdays, parking tetap susah...dengan jem sepanjang2 masuk pintu mid valley tu...kalau ikut kan hati memang aku tak suka g situ kecuali memang betul2 mermerlukan aku ke situ...huuhuuuhuu...berbalik cite pasal pameran yang aku g tu, bagi aku harta tanah skang ni sgt2 la mahal...untuk org muda seperti kami yang baru bekerja ni kene pk dua 3 kali sebelum beli rumah tapi kalau tak beli skang harga rumah setiap tahun semakin tinggi...rumah2 yang ada kat pameran tu kebanyakkan nye berharga 400k...kita org ni memang tak mampu la nak beli rumah dengan nilai sebegitu...itu je la yang dapat aku rumuskan pasal pameran tu...
no money no rumah k...

pintu masuk ke pameran tersebut...org tak ramai sgt pun..mungkin sebab hari jumaat kot!!


diantara rumah2 contoh yang terdapat di pameran tersebut...

Lepas habis pusing2 kat pameran tu..kita org pun jalan2 la, usha2 ape yang best kat mid valley tu...hiasan2 di mid valley skang ni lebih kepada hari krismas....ye la, kan tak lama lagi semua penganut agama kristian nak menyambut raya dia org....aku, papa & zahraa pun tak lepas kan peluang untuk berposing dengan pokok2 yang diaorg hias....hiihiihii...

 cantikkan??

 ape la yang mek zahraa ni buat...

 papa & zahraa...

 habis buah ceri tu zahraa kerja kan...hihiihii

 peace!!!

 alamak!!salji dah turun la...

 papa posing...

zahraa & papa khusyuk tengok air pancut yang terletak diantara bangunan mid valley dengan the gardens mall..masa ni kita org otw balik...kita org parking kat the gardens mall...parking kat mid valley suma full..

Alamak gambar bonda tak de la...hiihiihii...asyik sibuk ambik gambar zahraa & papa je sampai lupa nak ambik gambar sendiri...

4 comments:

  1. betul la...harga umah skrg mahal kan...klu ada duit cr tanah je buat umah sendiri :)

    ReplyDelete
  2. betu tu use_rie...mahal sgt2...kalau dah ada tanah sendiri lagi best...hiihiiihii

    ReplyDelete
  3. beli tanah kat ganu ler...hihihih(bak kate mentua i)opssss!!!

    ReplyDelete
  4. huuhuuhuu...mai nanti kita beli tanah kat ganu sama2 k buat bisnes chalet...hahahaha

    ReplyDelete