Blogger Templates

Tuesday, 17 January 2012

AbaHKu Teringin SanGat Nak MakaN NaSi ArAb..

Walaupun keadaan aku yang kurang sihat...
sakit tekak yang teramat sangat...
bersulam dengan sakit urat...
aku gagah kan juga bawa abah & mak aku...
g makan kat restoran saba, cyberjaya...

sokmo abah cakap kat aku...
kalau abah g putrajaya nanti, abah nak makan nasi arab...
so malam tadi, lepas maghrib..
tertunai la hajat abah nak makan nasi arab...

Restoran Saba, Cyberjaya

sempat lagi berposing abah aku ni...
lepas abis makan sampai la balik rumah, 
statement abah aku, puas betul dapat makan nasi arab malam ni!! 

nasi arab bersama lamb hanith & lamb kabsah...

memang marvelous & delicioss!! 

tea pot pudina...
memang menyamankan...

pelik la zahraa ni...
bonda rasa teh tu pahit sangat...
dia boleh pulak minum sampai 2 cawan... 

licin....
tinggal tulang kambing je... 

murah pulak bil ni...
RM 84.00 je...
kebiasaaanye, kalau 4 org makan dalam RM 100...



6 comments:

  1. pandai lak zahra makan ea..sy pon tak penah lg rasa..huhuhu

    ReplyDelete
  2. haah...dah la teh tu pahit...g la try makan kak...nasi arab dia sangat2 sedap..

    ReplyDelete
  3. kami pernah juga lalu depan kedai tu tapi tak singgah mencuba lagi... macam sedap laa... kena singgah la lepas ni...

    ReplyDelete
  4. Kazman & Sue : g la..nanti dah try sekali..mesti nak g lagi..

    ReplyDelete
  5. sedap ke nasi arab ni?? ke macam nasi beriani gak?

    ReplyDelete
  6. sedap sangat2 kak ina...nasi briani pun tak boleh lawan...sebutir nasi dia besar gile...

    ReplyDelete