Blogger Templates

Tuesday, 3 January 2012

AzAm TaHun BaRu...

Masuk je tahun baru mesti suma org bercerita mengenai azam tahun baru...
ape ye agak nye azam korang semua untuk tahun 2012 ni???
bagi aku pulak dari dulu sampai la sekarang... 
aku tak pernah ada spesifikasi azam untuk aku impi & laksanakan...

Cukup la sekadar...
Aku menjadi hamba kepada Nya...
Cuba untuk mentaati segala perintah Nya...
Dan
Meninggalkan segala larangan Nya....

Menjadi isteri yang solehah kepada Mohd Faizul...
Dan
Menjadi ibu mithali kepada Puteri Zahraa...

Menjadi anak yang sentiasa berbuat baik kepada
Mak & abah....
Serta tidak lupa
Mek & ayah....

Menjadi sahabat yang baik kepada shabat2 ku...

Menjadi anggota masyarakat yang sentiasa patuh dengan segala undang2...

dan

Yang paling penting sentiasa memperingati mati...
kerana ianya akan mengajar aku untuk sentiasa berbuat baik di atas muka bumi ini
bagi memperolehi ganjaran untuk dijadikan bekalan di alam sana....

Selamat tahun baru 2012......

1 comment: