Blogger Templates

Thursday, 12 January 2012

CeraMah AgaMa MaLAM Tadi!!

Dengan semangat berkobar2...
kol 7.30 malam aku dah siap mandi solat, siap kan zahraa..
dalam kol 7.45 aku gerak dari rumah bersama jiran ku fiza...
kami 2 keluarga menuju ke surau...
nampak nye cuaca macam nak hujan...

sampai je surau...
ceramah baru je start....
hujan rahmat pun mulai turun mungkin memberkati majlis ilmu tersebut...
2 org puteri masih berada dalam keadaan terkawal...
lepas setengah jam..
mula dah...
berebut2 barang pulak...
last2 sekali bonda & mama fiza dah tak leh beri tumpuan...
pk punye pk....
aku & mama fiza ambik keputusan untuk pulang...
selepas hanya 45 minit mendengar ceramah...
alamak kunci rumah kat papa pulak...
last2 lepak umah mama fiza...
layan 2 org puteri bermain...

terbantut semangat bonda 
&
 mama fiza nak dengar ceramah...
dalam kol 10 malam papa balik bawa bekal dari surau...
masa nak balik rumah tu...
zahraa nagis2 tak mau balik...
seronok kot dok main ngan izah kat umah mama fiza...
sampai je umah...
lepas makan2 terus tido...ZzZZZzZ


No comments:

Post a Comment