Blogger Templates

Tuesday, 3 January 2012

K@suT BarU di Tahun B@Ru....

Assalamualaikum & selamat pagi semua....
dah lama rasaye tak berbicara di sini...maklum la cuti tahun baru yang agak panjang...
kalau dok rumah tak sempat rasaya nak berblogging ni....
n3 pertama untuk tahun 2012, kasut baru di tahun baru...
hiihiihiihii.....

kasut hadiah anniversary dari papa...cantik tak???
tq so much papa....
kasut ni telah selamat dipakai pada hari pertama bekerja untuk tahun 2012...
papa juga tak lupa beli kan beg sekolah
dan
botol air baru untuk puteri kesayangan....

seronok dia g sekolah ngan beg & botol air baru....

sampai turun lif tadi pun ada org berkenan ngan beg zahraa...
siap tanye beli kat mana???ada design cartoon ben10 tak??
nak beli untuk anak dia kot...

sampai2 je taska, cikgu zahraa pun tegur...
wahhh!!zahraa bawa beg baru...

5 comments:

  1. wah bestnyer dpt present kasut ek?cantik2!!

    ReplyDelete
  2. mai..dah lama berkenan kasut tu, sekali ada org nak belanja apa lagi..belasah je la...ekekekeke...

    ReplyDelete
  3. wah romantiknyer ....cantik2..kene ngan semua color baju

    ReplyDelete