Blogger Templates

Wednesday, 11 January 2012

Lesen Kenderaan Automatik Mei Ini

Mei ni jugak aku gi daftar kelas memandu...
hiihiihi...
terus cakap ngan papa nak belajar kete bulan mei ni...
huuhuuhu...
lepas ni senang la nak bawa zahraa jalan2...
tapi ada kekurangan nye jugak...ye la...
lesen ni tak boleh digunapakai untuk membawa kereta manual...
akan dikenakan tindakan...
tapi lesen manual pulak bleh bawa dua2...
tak pe la...
janji kete papa skang auto...
kalau beli kete baru nanti pun...
akan aku paksa papa untuk beli kete auto jugak...
semangat nak belajar ni...
nape dia tak laksanakan awal tahun ni je...
bleh aku g daftar sekarang...


5 comments:

  1. kalau just nak belajar memandu kereta auto boleh gaks ke?? lesen dah ada ni..

    ReplyDelete
  2. boleh je kak ina...sediakan duit je la...skang ada duit suma boleh...

    ReplyDelete
  3. chaiyok2 my dear fren...nti da ade lesen senang ler...^__^

    ReplyDelete
  4. senang la kita nak g jalan2 cari makan nanti mai...hahahahaha...

    ReplyDelete