Blogger Templates

Thursday, 23 February 2012

Hari Pertama Gaji

Kalau perempuan tu...
perempuan jugak la...
shopping...shopping dan shopping lagi...
tak dapat banyak skit pun jadi la...
tapi aku ni bukan lah org yang kaki shopping...
tapi sekali beli...mesti perabih....
sekali sekala...tak ape...
dah la kat kompleks kerajaan ni sokmo buat jualan...
macam2 ada...siap kan duit je...

 2 pasang tudung yang sempat dirembat...

dok sejuk2 ni kene la pakai losyen...
nanti kulit kering...
+ gincu menggantikan gincu yang dah abis...

6 comments:

  1. aitttt... samalah losyen.. huhuhuuhu.. wangi sangat2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ke kak ina...tak try lagi...ni nak kene try ni...

      Delete
  2. tudung tu beli banyak mana pun tak pe... saya suka juga tengok isteri bergaya dengan beraneka tudung....

    ReplyDelete
  3. pempuan ngan shopping mana ley pisah kan..normal la 2...pnat kerja nak gak nmpk hasil kan...ahaks

    ReplyDelete
    Replies
    1. pompuan n shopink x dpt di pisahkan :)

      Delete
    2. betul tu jue & ikatankasihku...:)

      Delete