Blogger Templates

Wednesday, 8 February 2012

Malas Nye Nak G Keje

Hari ni hari pertama start keje....
selepas hampir 2 minggu bercuti...
badan masih lagi letih....
emosi masih lagi tak stabil.....
dah la malam tadi zahraa tak tido...
merengek je sampai pagi...
ya Allah kau beri la hamba Mu ini tenaga & kekuatan...
serta kesabaran...

Skang hari2 bawa zahraa g cuci luka...
buat kat hospital swasta atas kebenaran PPUM...
penat la nak ulang alik ke PPUM...
jalan jem...
kalau kat swasta bleh buat lepas balik keje...
sib baik papa ada panel...
kalau tak kene bayar la jawabnye...

sebahagian dari luka pembedahan sudah pun sembuh sepenuhnya...
ada skit2 je masih basah...
harap2 minggu depan dah kering semua...
zahraa anak yang kuat semangat...
semalam cuci luka...tak nangis skit pun...
cuma waktu malam je...zahraa susah nak tido...
mungkin sebab 24 jam kene pakai bandage & back slep...
dr pun ada kata tak ada sape pun bleh tahan kene balut cam tu...
zahraa selalu merengek sebab gatal...
maaf la zahraa bonda tak bleh buat ape...
harap2 minggu depan zahraa dah tak pakai benda alah tu lagi ek..

Rasa mengantuk sangat2....
1 malam tak tido....
sib baik bos meeting...
bleh gak la tido2 ayam....


6 comments:

  1. siannya...kena apa spi luka2 tuh???

    ReplyDelete
    Replies
    1. luka pembedahan...si kecik tu baru lepas kene bedah 26/1 yang lalu...

      Delete
  2. semoga zahra terus jadi anak yg kuat

    ReplyDelete
  3. Ya ALLAH..siannyer Zahra, mama dia pon kene kuat k..
    ni dugaan yang hebat..,moga terus tabah k, friend :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq fren...memang tengah menguat kan diri...kalau tak rebah dah...ni pun cam terawang2...hiihiihi

      Delete