Blogger Templates

Wednesday, 8 February 2012

Besday Party & Kenduri Kahwin..

Sepanjang cuti yang lalu...
sempat gak la bawa zahraa jalan2...
walaupun zahraa tak bleh berjalan sementara waktu ni....
bonda & papa tetap bawa zahraa beriadah seperti kanak2 lain...
bawa zahraa g celebrate besday party hayfa....
zahraa org yang sgt teruja kalau sebut pasal besday...
pantang nampak kek, lilin...
dia akan nyanyi lagu appy besday to zahraa....
walaupun bukan besday dia....
zahraa....zahraa...

papa, uncle harith
zahraa & hayfa... 

adik hayfa mamam ape tu?? 

peace....with topi barbie... 

appy besday to adik hayfa...
present untuk adik hayfa...

Tidak lupa juga kenduri kahwin adik kepada membe bonda...
di kompleks kejiranan presint 9....
pengantin sgt la muda...
sama cam bonda ngan papa masa bersanding dulu....
huuhuuhuu....
 almaklum la...bonda & papa kahwin muda...

ait...nampak pelik je tu... 

zahraa teruja nengok pengantin...

3 comments:

  1. kek dan lilin memang tak dapat dipisahkan dengan dunia anak2 ni... zahra cepat sembuh yee... nanti boleh mandi kat kolam presint 9 ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...insyaAllah...mesti dia seronok sgt dapat mandi kolam nanti...hari tu lalu je pun dah teruja...

      Delete
  2. ececehhhh tomel nyer tomelnyer.... ;D

    ReplyDelete