Blogger Templates

Tuesday, 13 March 2012

Hari Ke 2 Zahraa Ke Taska

Hari ni hari ke dua zahraa ke school selepas hampir sebulan lebih  dok ngan nenek...
nampak ceria je hari ni berbanding masa hantar semalam...
siap senyum dan lambai2 tangan tanda babai kat bonda...
dari dulu bonda tengok zahraa ni anak yang senang nak g school...
tak pernah la melalak nak g school...walaupun dah lama cuti...

Semalam masa mula2 sampai school cam nak nangis tapi x jadi sebab mama dia datang ambik....
sib baik ada mama maria...mama maria la yang paling rapat ngan zahraa...
sebab mama maria yang jaga zahraa dari baby....
semalam masa ambik zahraa dari school pun mama maria cakap zahraa tak nak masuk kelas..
nak dok ngan mama maria je...
tak pe la kalau camtu...slow2 la kot...lagi pun cikgu kelas zahraa cikgu baru...
lambat la kot zahraa nak sesuai kan diri...

Harapan bonda zahraa belajar la rajin2 ye...
cita2 zahraa kan nak jadi doktor kaki...so kene belajar sampai universiti...
selagi termampu bonda akan bagi pendidikan yang terbaik untuk zahraa...
biar la bonda tak pakai baju lawa2 pun...biar la bonda x beli ape yang bonda suka pun...
janji bonda dapat bagi yang terbaik untuk zahraa...

zahraa adalah harta bonda & papa dunia dan akhirat...

3 comments:

  1. dia lah segala2nya buat kalian :)

    ReplyDelete
  2. wah.... mesti ceria dia ke taska.... orang lain cuti sekolah dia naik taska pulak yee....

    ReplyDelete
  3. betul kan,kanak2 memang seperti kain putih,mereka telus dan tidak berdosa,bila waktu kecil mereka dah diduga,kita sebagai ibu rasa kalaulah kita boleh gantikan keperitan mereka,tapi zahra mmg kanak2 tabah..tolong doakan utk kejayaan zahra.. rajin2 yer skolah..cayang dia..!

    ReplyDelete