Blogger Templates

Friday, 9 March 2012

Meriah Nye PICC!!

Assalamualaikum & morning...

lama rasa nye aku tak update blog ni...
bukan tak nak update tapi tak tahu nak tulis ape...
coz sepanjang minggu ni tak ada apa perkara yang menarik untuk di kongsi...
ermmm...
cuma semalam je berlaku 1 fenomena yang aku rasa agak best utk di kongsi...

Perhimpunan Khas Kakitangan Awam Bersama PM....
semangat nak dengar berita gumbira yang digembar gemburkan...

aku & membe aku mai meredah hujan & jem untuk ke picc...
aku di fahamkan jem bukan sahaja di pintu masuk picc...
tetapi semua jalan dari kuala lumpur menuju ke putrajaya...


dengan cuaca yang dingin...
hujan yang turun dari petang rabu tak henti2 sehingga la pagi khamis...
kabus tebal yang menutupi hampir keseluruhan picc...
Adakah 1 petanda & rezeki yang baik akan diperolehi??

akhirnye tiba juga aku & mai ke perhimpunan khas tersebut....

sebab aku sampai agak lewat...
so tgk kat skrin layar je la yang disediakan di dewan A...
dewan utama dah penuh dengan lautan manusia...
3 dewan disediakan...semua nye penuh....

sudah aku jangkakan keputusan yang akan PM umum....
mengekal kan SSM dan memberi perlarasan gaji kepda semua penjawat awam....
sebab pada pandangan aku mana mungkin PM akan umum mengenai SBPA...
sedangkan SBPA akan selesai dikaji awal bulan 4...
dan yang paling penting gaji penjawat awam perlu diselesaikan sebelum pilihanraya bermula...
maknanya, adakah pilihanraya hampir tiba???

setelah keputusan yang PM umum semalam...
nak kata aku happy tak jugak...
nak kata tak happy pun tak jugak...
nak tak nak terima je la....

meriah picc, dah macam jamuan raya...
ada macam2 hidangan...
mee goreng mamak, puff sardin, chesee tart....

so malam ni yang tinggal area putrajaya, 
bleh la pakat ramai2 g survey harga barang kat pasar tani presint 2....
adakah anda happy???

3 comments:

  1. fuh yoooo.... 13% kenaikan.... Tahniahhh... rezeki anak2x... KOt yg kerja swasta ni telah je la..... heee3x....

    ReplyDelete