Blogger Templates

Monday, 19 March 2012

Night Glow I Hot Air Balloon Festival 2012

Dalam keadaan diri ku yang x berapa nak sihat....
redah gak bawa zahraa g night glow + fireworks show...
@Hot Air Balloon Festival 2012....
dengan org yang mencecah 200,000...
bukan aku yang suka2 cakap tapi dj malam tu yang announce...
perhhhh...memang happening la putrajaya malam tu...
aku pulak dok sibuk terkemut2 mana tak nye...
aku belum baik sepenuhnya dari ceri beri + muntah yang dah masuk 3 hari...
memang SEKSA rasanye...tapi sebab zahraa punye pasal...
bonda redah juga..........


 night glow sungguh.....


 bonda cakap kat zahraa...tengok tu UFO...hahahahaha...
kejap warna purple..kejap warna biru...





 mahal gile benda alah yang zahraa main tu...
tak belikan sian pulak...

bersantai menunggu fireworks...

pemandangan dari jauh...

eh..eh...tersesat pulak gambar ni....
gambar ni di ambil dari balkoni umah kami...
balloon tersalah landing....

5 comments:

  1. memang meriah kan... kami je tak sempat singgah sebab balik kampung ada pengantin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuti sekolah la kata kan...banyak kenduri kahwin...

      Delete
    2. kiter tunggu tahun depan pulak....

      Delete
  2. memang best mlm tu....tahun depan bleh pegi lagi..hihihi..cuma kesian kat kawan i tu...sakit2 perut pun kena tahan...nak tengok bunga api punye pasal..^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)...tu la pasal...penat kemut tau...tahun depan panjang umo kita g lagi ek...

      Delete