Blogger Templates

Monday, 19 March 2012

Pameran Keunikan Bonsai 2012

Hari sabtu yang lalu bawa zahraa g Poliklinik An-Nur...
 zahraa batuk & selsema....
kebetulan kami baru balik dari kenduri kahwin... 
alang2 tu singgah je la klinik....
tapi sampai je klinik...REHAT pulak....
kol 2.30 baru klinik buka balik...
jam baru pukul 2...ada setengah jam lagi kene tunggu...
dari dok melanguk, papa pun ajak g Muzium Alam Semulajadi...
ada pameran bonsai...best gak...dekat sebelah klinik je...
tapi terkejut sebab sebelum ni masuk muzium tu free...
skang dah kene bayar...RM2 untuk dewasa...kanak2 free...

Jom layan gambar kami!!



zahraa ni, bonda nak bergambar...dia ajak g tempat lain lak...
potong stim la...

 zahraa & papa...peace!!!

Lihat la keindahan 
&
 keunikan pokok2 bonsai yang sempat kami snap...








 cantik2 kan???

ada juga di jual peralatan untuk menanam, menjaga & membentuk pokok2 bonsai...

15 April 2012 adalah hari terakhir pameran...
pada tarikh tersebut akan diadakan cabutan bertuah...
hadiah2 nya adalah pokok2 bonsai...
kalau la dapat bawa balik 1 kan best....
nak beli mahal sgt....
bila kita daftar je masuk ke pameran tersebut...kita akan diberi 1 kad cabutan bertuah...
simpan la sampai tarikh akhir pameran....kalau rajin, g la balik...hiihiii...
LELONGAN bonsai pun akan diadakan pada tarikh tersebut...

Yang dok area sekitar putrajaya, 
bleh la datang bawa keluarga bila ada masa2 free hujung minggu nanti...

3 comments:

  1. alolo mmg best kalau dpt adiah bonsai,mmg minat sgt tp dah tahu kemahalan regenya jadi tak pernah mimpi membelinya.boleh gi sabtu ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la..harga berbaloi ngan kecantikkan nye...saya pun kalau nak beli x ada la...kalau free memang nak sgt...hiihii...

      Delete
    2. Doakan kiterorg dapat cabutan bertuah nie yer....

      Delete