Blogger Templates

Monday, 19 March 2012

Pusingan Akhir Adik Adik Ku Musim Ke 3

"Adik Adik Anak Solleh
Adik Adik serba Boleh 
Adik Adik Akhlak Yang Mulia
Senyum Ceria Semua Orang Suka
Berkasih Sayang Sesama Kita
Taat Allah & Rasul
Kasih Kan Ibu Bapa..."

Ewah!!!ewah!!!over pulak bonda nyanyi....
bonda pun dah hafal lagu tema adik adik ku...
malam tadi berlangsung pusingan akhir adik2 ku musim ke 3 di PICC...
bonda & papa adalah peminat setia rancangan ni....
lepas solat maghrib je kami terus gerak dari rumah menuju ke PICC...
sampai2 sana terus cari dewan plenary...
ingat kan dah lewat rupanya banyak lagi tempat kosong...

Bertemakan tajuk 'Memaju Pewaris Zaman'...
5 orang peserta akan berentap...
peserta kegemaran bonda berasal dari Brunei....hihiii
iaitu adik nurkhairiah afiqah binti metamit...
suka sgt2cara dia berpidato....sangat2 bersemangat....
peserta lain pun tidak kurang hebat nya....
tapi akhirnya kemenangan berpihak kepada peserta dari terengganu...
iaitu adik nurussyahamah taqiah binti nurunnajmi...
suara adik ni mengaji sgt2 la sedap...meremang bulu roma...

InsyaAllah kalau ada rezeki...
bonda nak zahraa jadi salah seorang da'ie (peserta)....
Amin...

 posing dulu depan rumah...

 bakal da'ie adik2 ku musim akan datang...



 zahraa makan ape tu??

 pentas adik2 ku musim ke 3...

 2 org pengacara adik2 ku...
Mohamed Noor Mahamed Yusof
& Adik Mohamad An-Naim Yasim...

 peserta kegemaran bonda sedang berpidato...

 abon sebagai artis jemputan...
ketika penonton dirumah sedang disajikan dengan iklan..
kami di PICC layan lawak abon....hiihiii....





 Permaisuri Agong sedang menyampaikan hadiah kepada pemenang...

ok....lets go...
nyanyi ramai2....lagu tema adik2 ku....
zahraa nyanyi dengan semangat & kuat nye.... hiihiii....

door gift dari gardenia...
cabutan bertuah pun ada...tapi no kami tak bertuah malam tu...

5 comments:

  1. Nasib baik blh tngk sampai abis.....

    ReplyDelete
  2. tak pe kalau tak dapat no bertuah ... yang penting dapat anak zahraa yang bertuah ni... comel sungguh pakai tudung pink tu...

    ReplyDelete
  3. akak tengok kat tv jerlah.. tak larat dah nak pi sebab esoknya nak keje kan.. byk lagi keje2 rumah lum selesai.. kalau diorang buat malam minggu lagi best.. mesti akak pergi.. akak suka persembahan hat juara tu.. alunan tarannum dia..

    ReplyDelete
  4. untung duk putrajaya byk event menarik boleh attend.

    ReplyDelete