Blogger Templates

Thursday, 5 April 2012

Dah Boleh Adik la Ni...HaaaHaaahaa!!





Rajin anak dara bonda sorang ni...
setakat ni memang sorang ni je pun...
lepas ni bleh la tolong2 jaga adik...hiihii...
zahraa memang rajin pun...benda yang bonda x suh buat pun dia buat...
InsyaAllah kalau di izikan Nya tahun depan bonda kasi adik tuk zahraa k...
hahaaahhaa....ada kawan nak main2...
ni asyik bonda & papa je kene buli ngan zahra...
sayang zahraa!!!


11 comments:

  1. gud gurl..anak dara rajin.sejuk perut ibu..hehe dah sejuk perut bolehlah menambah adik..hehe Insyaallah.

    ReplyDelete
  2. wah rajinnyer zahraa.....lepas ni bleh tolong bonda memasak pulak..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. memasak tak yah dulu la auntie mai...kang terbakar dapur bonda..hiihiii

      Delete
  3. baguslah..kecik2 dah boleh diharap..

    ReplyDelete
  4. wahhhh pandainye anak bonda ni..danisha suke tlg lipat kain..pastu x nak kecikkan hati die bg la tlg..pastu bile kite lipat balik die kat "mama,knp mama?x cantek ke cha lipat?" alamakkk hahahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul2...bila kita betulkan mesti diaorg cakap cam tu...hiihii...serba salah pulak dibuat nye...

      Delete
  5. hahhhahha, samalah cam yg ada kat umah nih. kita cbuk nak online sat, dy sibuk amik hanger bulat tuh, bawa ke kita, pastu kuarkan baju dy sehelai demi sehelai, surh kita lipat...kemain lagi arahannya....hekhek

    ReplyDelete
  6. rajinnya anak bonda ni...cyg dia

    ReplyDelete
  7. wahhhh rajin..dah pandai sidai kain ni pasni bondanya dah ada la pembantu leh tolong buat keje umah yer ;-)

    ReplyDelete