Blogger Templates

Friday, 20 April 2012

Haaaa!!!Cik Zahraa Buat Ape tu??

Kerja nye menyelongkar barang bonda....
org kata tak bleh itu la yang dia buat....
bukan tak kasi nak oiii...takut muka yang licin ditumbuhi jerawat nanti...
hiiiiiihiii.....

mula2 tengok dulu ape yang ada...

 lepas tu mula keluar kan make up bonda 1 per 1...

 kemudian tepek compact powder kat muka...
alah macam bonda selalu buat pagi2 sebelum g keje...
sebijik2 zahraa ikut...hiihii

 sapu pulak eyeliner kat mata belah kanan...

 belah kiri pulak....

pas2 simpan balik....
sib baik simpan balik...kalau tak jadi tarzan la bonda nanti...
sib baik anak bonda ni ada ciri2 wanita sejati...
suka pada kecantikan...ekekeeke....

8 comments:

  1. hehheee..samela...danisha tgh peringkat nakal kot skang..mcm2 dibuatnya..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah...mungkin umo2 cam ni tgh banyak benda nak belajar...tu nak buat...ini nak buat...ape yang dilarang lagi la dia nak buat...

      Delete
  2. haaa3x... ni baru betul tumpahnya kuah ke nasik....

    ReplyDelete
  3. memang suka mengikut budak2 bayani... belikan yang memang khas untuk diaorang..
    husband akak marah budak selongkar barang ibunya tapi akak tak kisahpun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah la kak..risau takut muka dia beruam...tu la nanti nak beli kan untuk kanak2 nye...papa dia pun sama...tapi letih dah tegur...so biar kan je...dah penat nanti diam la dia...

      Delete
  4. samalah ngn cik ikha sayang kat umah nih...walaupon ganas, masih agi ada ciri2 kewanitaan...mekap tuh tak sah kalau tak pakai time nak kuar..wisau plak ngn kulit muka dy...aishh

    ReplyDelete