Blogger Templates

Monday, 11 June 2012

Hasil Kerja Zahraa

Petang semalam papa tunjuk gmbar2 yang zahraa snap...
menggunakan telefon bimbit papa...
agak terkejut jugak bonda & papa melihat hasil kretiviti zahraa.... 
siap susun cantik2 kereta mainan dia sebelum snap gambar...
pakai kan tudung kat anak patung dia....so sweet!!walaupun dengan sapu tangan je...

dalam usia baru nak masuk 3 tahun...
zahraa dah mula menggunakan imaginasi nya untuk mengambil gambar2 yang agak menarik...
lepas ni kalau g jalan2 bleh la zahraa ambik gambar bonda & papa berdua...
tak yah suh org lain....hiihiiihii...

jom layan hasil kretiviti puteri kesayangan hamba ni...






Sewaktu gambar ni diambil, bonda & papa tengah nyenyak di buai mimpi....


15 comments:

  1. Zahraa dh tunjuk bakat dia dah ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la pasal puan syalinda...abis la suma dia nak snap...hiihiihii...:)

      Delete
  2. gitu yerk.. ni hasil dapat mak yang suka suruh bergambarkan.. anak2 akakpun sama sekarangni suka amek gambar dari bergambar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak, mula2 cbuk suh dia bergaya nak ambik gambar...skang dia pulak cbuk nak ambik gambar...hiihiii...

      Delete
  3. wahhhh pandai yea..dak chumel tu snap pic..hik3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hiihii..pandai sebab hari2 belajar dari papa dia yang suka snap gambar dia...:P

      Delete
  4. alololo..pandainya zahraa..:)

    dear kalau nak tempah header boleh saja :)nak header macammana?

    ReplyDelete
  5. Arina Shamsul, saya send kat emel nak header cam ne...mdm.marinah@yahoo.com betul ke ini emel awak..

    ReplyDelete
  6. wahhhhhhhhh, kalo diasah tuh bgs :)

    ReplyDelete
  7. anak yg nak membesar memang mempunyai daya imaginasi yg tinggi untuk menimba ilmu... bagus la zahra... boleh jadi fotografer....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hiihiihii...insyaAllah tapi bonda nak zahraa jadi dr la...

      Delete
  8. Salam kenalan.. nice blog! i follow u, nanti follow jugak ye:) tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal ashikin...i dah follow u tau...tq follow i k...

      Delete