Blogger Templates

Thursday, 28 June 2012

Japanese Village @Colmar Tropicale

Uhhh!!nak sampai tempat ni...
terpaksa mendaki bukit yang sangat tinggi &
curam....
memang akan mencungap-cungap...
bila sampai je kat destinasi....
badan sudah pun dibasahi peluh....
abis cair make up bonda...heheheehhee....
lenguh kaki tak usah cakap la...
sampai ke malam rasanye....
 dah la masa mendaki tu hujan renyai2...

tapi bila dah sampai atas tu....
wow!!memang cantik la tempat dia...
sejuk pun sejuk je....
ye la udara atas bukit....fresh je...

baru separuh jalan, dah x larat....

sib baik ada kedai, atas bukit ni...
bonda tumpang letak stroller kat situ...

welcome to japanese village....




















ni masa nak turun...

pesan bonda, sape yang nak g tempat ni...
jangan pakai kasut tumit tinggi ye....
memang nak cari nahas la jawabnye....
 sape nak sewa kimono pun bleh RM 20 je...

ok cukup setakat ni dulu...
nanti bonda sambung kat next n3...

8 comments:

  1. amboi..pandainya sikecik tu berpossing ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheehe...ada mood gak...mood tgh ok la tu...

      Delete
  2. Replies
    1. suke la dpt g jalan...hari2 ajak g jalan..

      Delete
  3. wah besnyer japanese village ni.... bilalah nak bercuti camgini, asik keje aje saya ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kene gak g jalan2 sekali sekala kak...untuk rilek2 kan minda...hehehee...

      Delete
  4. siap duk atas jalan tu... keh.. keh...
    memang penat sesangat nak sampai situ.. dulu pegi masa mengandung 7 bulan kot.. mengah nak sampai atas.. dah sampai memang suka sesangat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh!!terror la...masa saya g tu pun ramai yang ngandung...hebat la..saya yang x ngandung ni pun rsa nak pitam...

      Delete