Blogger Templates

Thursday, 12 July 2012

Chicken Foldover - Buy 1 Get 1 Free


Hari ni bonda lunch chicken foldover ngan bonda nye bff....
ramai nye la umat manusia kat mcd, alamanda...
tak pernah2 beratur panjang cam hari ni....
berbungkus3 org tapau foldover....

so sapa yang suka sangat makan foldover jgn lepas kan peluang ni k.....
bulan pose pun bleh redeem lagi...nak makan sekali 2 pun bleh....
hahahahaa...
jom pakat ramai2 g mcd...
opssss!!lupa pulak nak bagi link untuk dapat kan coupon ni...
klik link di bawah ni ye sahabat2 bonda yang disayangi....

7 comments:

  1. Sebab nak redeem tu yg berderet-dert ye... tak apalah janji dapat.

    ReplyDelete
  2. huuu...camna nak dpt kupon ni hehee

    ReplyDelete
  3. law kat egypt dpt x kak?? hehe..

    ReplyDelete