Blogger Templates

Friday, 13 July 2012

Magic Of The Nite @Floria 2012

Sepanjang minggu lepas dengar bunyi bunga api dari rumah je....
tiap2 malam zahraa tanye bila nak g tgk bunga api??
akhirnya papa akur dengan permintaan puteri kesayangan...
sabtu malam ahad yang lepas papa bawa la puteri menonton bunga api...
cam tak besh je kalau g ber3...
so bonda ajak la jiran kesayangan bonda join sekali...
anak dia pulak bff zahraa....pantang jumpa mesti berpeluk2...

 with fiza's family

 bonda's family...

fiza's  family....

 boat berhias yang sangat2 cantik...

termakbul juga hajat puteri nak tgk bunga api...
sanggup ni papa & bonda cari tempat paling strategik...
siap mendaki ke monumen alaf baru...
untuk cari view yang paling menarik...
memang best sgt2 ....

ni boat tersesat...
hari selasa lepas, bonda g dinner kat restoran umai...
tiba2 nampak boat ni kat depan restoran tu...
padahal event dah 2 hari abis...
so ape lagi...ambik gambar la...

tahun depan kalau ada lagi, 
bonda & papa cadang nak naik cruise pulak la....
tu pun kalau ada rezeki lebih...
tgk bunga api dari atas cruise...mesti lagi menarik...

16 comments:

  1. Replies
    1. kat putrajaya...sepanjang minggu lepas...

      Delete
  2. KA pun masih teringat2 masa pg ari tu. mmg best

    ReplyDelete
  3. tahun nih tak dpt pegi pesta floral....:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa??rugi nye...tak pe tahun depan mesti ada lagi...

      Delete
  4. Lihat Zahraa senyum memanjang tahulah sangat seronok. Cantik bunga-apinya tapi itulah berapa ribu agaknya duit digunakan utk bungapi je kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kak, berapa ribu tah..dah la tiap2 malam...

      Delete
  5. tak sempat nak gi.. ruginyer cantik sesangatni...

    ReplyDelete
  6. wahhh mesti puas hati zahra tu...senyum riang je

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kak...suka sangat dia dapat tgk bunga api...

      Delete
  7. liplap liplap mlm2 best tu ^^

    ReplyDelete
  8. salam suraya......
    budak budaklah paling suka tenguk benda bercahaya macam nikan.....?????

    ReplyDelete
  9. wssalam, haah budak2 la paling excited nye...hehehehe...

    ReplyDelete