Blogger Templates

Thursday, 26 July 2012

Syukran Ya Allah!!

Alhamdulillah...
rezeki di bulan ramadhan....
ada 2 berita gembira yang bonda nak cite...
semalam PM umum setengah bulan gaji untuk semua kakitangan kerajaan...
memang rezki zahraa la...
bleh buat beli baju raya zahraa...
bonda tak beli baju pun tak pe cukup la baju kurung selai untuk pakai di pagi raya...

berita gembira kedua...
papa dapat kenaikan gaji....
seronok la suma staf MMU & TM dapat kenaikan gaji....
rezeki adik zahraa...
hehehhehee....insyaAllah...

Alhamdulillah.....TQ Allah....


24 comments:

  1. Tahniah su...rezki anak2 kan di bulan yg mulia nie...alhamdulillah...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq mummycda...betul tu rezeki anak2..

      Delete
  2. rezke dari Allah swt. Gunakan sebaik mungkin yek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah akan digunakan sebaik mungkin...

      Delete
  3. wahhhh, sgt alhamdulillah..mmg rezeki zahraa btol nih..

    bolkan, nak ikot kita je nih, sehelai baju pon da cukup, tp ngn anak, mmg tak spi hati...kan.

    thank ek su, sy igt nak pi cari soda tuk sinki tersumbat tuh, kot su tak bg tahu..mmg berpeluh2 lah sy nak baiki paip tuh nti...huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu suma pk anak je dulu...sama2 rasa nye tu je cara paling senang..

      Delete
  4. Rezeki keluarga Allah beri sempena bulan ramadhan..

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah.. rezeki Allah..

    ReplyDelete
  6. syukur..syukur ke Hadrat Ilahi...a/pun setengah bulan masih rezeki namanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu, yang penting kene syukur...

      Delete
  7. alhamdullilah rezeki....wah zahra dah nak dapat adik ke???? jeng.. jeng..jeng... jawap .. jawap jgn tak jawabb.. apa pun semoga rezeki bertambah dan melimpah ruah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak la mayang...hehheehe...baru nak plan..kalau ada nanti akan su annouce...:P..amin..

      Delete
  8. alhamdulillah rezeki utk kita ye,walapon setengah bulan je,cukup utk buat tambah belanja

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...membantu jugak la...bleh la guna untuk apa2 yang perlu..

      Delete
  9. beshla gomen...terbaekkkkkk..huk3

    ReplyDelete
  10. semalam pukul 5 ptg baru dapat email tu.... syukur alhamdulillah... nak sambut raya... si mamanya mesti tersenyum bila dengar " gaji papanya naik agak tinggi berbanding kenaikan 2kali sebelum ini ".... anggaran 20%-30% banyak tu... heee3x...

    tapi yg best si zahraa la kan.... mesti apa dia nak bapa dia bagi punyaaa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti la mama nye happy...:P
      zahraa dah tentu la..anak dara intan payung kesayangan papa dia...

      Delete
  11. yeayyy.. best.. best.. alhamdulillah..

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah meriah lar ye raya ni..

    ReplyDelete
  13. wah...seronokla raya taun ni kan...=)

    ReplyDelete