Blogger Templates

Tuesday, 14 August 2012

Pre Raya

Tak menahan tajuk n3....
ingat artis je ke ada pre wedding...
kami pun nak jugak....
pre raya lagik....

hehhehee...
saje je ambik2 gambar family...
tu pun kat umah je...
tapi baju yang dipakai bukan baju rasmi raya tahun ni k....
baju bonda & papa adalah baju masa majlis bertandang belah papa dulu...
wahh!!gitu....nostalgia....
skang pakai balik baju tu tapi bergambar ngan puteri tersayang....
baju zahraa pulak memang baju raya tahun ni...
tapi anak dara sorang ni dah lenjan dulu....
nasib tu bukan baju untuk raya pertama...

hari2 nak pakai baju & kasut raya....
sabar ye zahraa...lagi 5 hari je....
tak lama dah...
teringat pulak zaman bonda kecik2 dulu...
selagi tak raya selagi tu la try baju & kasut baru...
skang time zahraa la pulak....


semoga potret2 ni menjadi kenangan terindah dalam hidup zahraa...

11 comments:

  1. hamboii..siap ada pre raya..kahkahkahkah.

    ReplyDelete
  2. Tak boleh menahan tengok Zahraa bertudung. Comel betullah. Ini kalau atok-nenek nampak lagilah tak boleh tahan nak peluk terus:)

    ReplyDelete
  3. hamboiii dah ada pre raya..semangat tul raya ni hehe

    ReplyDelete
  4. selalu dgr pre wedding jer..hihi...best jugak nie....bole jadi kenang-kenangan.....cumel la zahra bertudung...:)

    ReplyDelete
  5. muat lagi tu baju kawin ekk.. cute sgt pic sbb ada zahraa.. bukan bonda dan papa dia tau. huhu.

    ReplyDelete
  6. cute betul zahra bertudung....cam dah besar2 jer...

    ReplyDelete
  7. wahhh..gambar pre raya lg,kalu suami akak mesti xmaunya dia nak bergambar mcm tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terbalik la kak...kalau ikut saya yang malas tapi hubby yang beriya...

      Delete
  8. Hi, you have a beautiful family....cute kids, ikut mak dia I guess.
    Wishing you and family the very best of hari raya, selamat hari raya. And keep a song in your heart.
    Lee.

    ReplyDelete