Blogger Templates

Thursday, 29 November 2012

Harimau Malaya Kembali MengaAuMM..

Assalamualaikum....

hari ni hati bonda ada gumbira....
baru best tgk malaysia beraksi semalam....
memang bersungguh la pemain2 malaysia main....
hope berterusan la sehingga hari ahad ni....
bertemu indonesia pulak..

bonda & papa sentiasa menjadi penyokong setia harimau malaya...
kalah menang adat permainan...
tapi kalau main bersungguh...peminat pun puas hati walaupun kalah...

tapi bonda pelik gak sebab ada sesetengah penyokong ni bila kalah...
kutuk sampai maki hamun...
boleh nak kritik tapi jgn la sampai mengeluarkan kata2 yang tak sepatut nya....

harap harimau malaya boleh main sampai final....
bonda semangat nak g stadium ni....hehehehe...

papa jgn lupa belanja tiket ke stadium kalau malaysia masuk final....
opppsss!!lupa pulak, sekali ngan jersi baru tau papa.....hehehe...

18 comments:

  1. Su tahu tak malam tadi bila abang tengok bola kakak beritahu dia kawan blog kakak, hubby dia janji kalau M'sia memang hubby dia nak ajak tengok kat stadium. SO bila dah habis abang kata dapatlah kawan blog kakak ke stadium agaknya...

    Kena tunggu final ye Su..

    ReplyDelete
  2. yahooo, harimau malaya mmg best..

    ReplyDelete
  3. ida tak tgok pun...hubby yg pulun tgok..hihihi..tahniah pd harimau melaya :)

    ReplyDelete
  4. bermickey minie mouse disini hihi

    ReplyDelete
  5. salam perkenalan..

    :)

    smlm dayah sempat tgk sekejap..
    ngam ngam jaring gol ketiga..malaysia..

    rata rata blogwalking hari nih sumer gembira..

    ReplyDelete
  6. oo.. dah plan nak tgk kat stadiaum yek.. ayu dah lama tak tgk bola kat stadium.

    ReplyDelete
  7. sudah mula menunjukkan taringnya..ngeee..harap taringnya akan terus ke final..dan juara! InsyaAllah..

    ReplyDelete
  8. betul tu..adatla kalah & menang tu..
    harap2 dgn indonesia nanti pun malaysia menang

    ReplyDelete
  9. kalau su gi stadium bolehler akak ikut sebabnyer suami akakni dah tentuler tak di layannyer akak kalau nak gi..
    nak gi sorang mestiler malukan..

    harap semangat yang kuat ini akan berterusan..

    ReplyDelete
  10. Aummmmmm...Tahniah Harimau Malaya.

    ReplyDelete
  11. Harap2 bila jumpa Garuda, Harimau akan menang juga..amin..;)

    ReplyDelete
  12. doa sgt Harimau Malaya mengulangi kejayaan taun lalu..ameen. memang topik hangatt sampai ayah2 dan bapak2 lebih tengok Tv dari tengok bini ekeke

    ReplyDelete
  13. Nampak gaya M'sia lwn Thailand Su pergi stadiumlah ye. Mesti berasak org ramai.

    ReplyDelete