Blogger Templates

Wednesday, 28 November 2012

Malaysia Vs Loas

Assalamualaikum & morning....

dlm perjalanan g keje tadi topik bonda & papa...
semestinya la pasal bola.....hehehe...
tak sabar rasa nye nak tgk aksi harimau malaya menentang loas...

harapan bonda diaorg dapat beraksi dengan baik pada malam ni...
selepas di baham oleh sang singga ahad lalu...
sedih sangat tgk penyokong2 kuat harimau malaya yang g stadium tu...

ye la bersungguh diaorg menyokong termasuk la 
bonda & papa  yang berada kat umah ni...

memang la bola ni bulat...
ada masa kita kat atas, ada masa kita kat bawah...
kalah menang tu memang 
adat permainan...
yang penting diaorg beraksi dengan bersungguh...
tak la rasa kecewa sangat peminat kalau kalah pun....

kepada Harimau Malaya....
jangan hampakan sokongan peminat anda...
dah la Malaysia tuan rumah AFF tahun ni....

doa kami akan sentiasa mengiringi skuad Harimau Malaya...
bonda & papa dah plan kalau malaysia masuk final 
kita org g tgk kat stadium...
tapi kalau kalah malam ni...tak ada harapan dah la....

9 comments:

  1. hope malaysia dapat menebus kekalahan yg sudah2...go go hariamau malaya..

    ReplyDelete
  2. Oh Su pun minat bola ye. Kakak tak mengikuti pun. Adalah juga teman abang tengok itupun sambil kakak baca novel.

    ReplyDelete
  3. harap sesangat berjaya..
    maalumler kalau kalah bungkus...
    kalau kalahpun biarlah bermaruah...
    main betoi2..

    ReplyDelete
  4. moga apa yang diharapkan semua jadi kenyataan....

    ReplyDelete
  5. hehe. malaysia menang juga akhirnya. moga rentak ni diteruskan smpai ke final.. ni baru namanya main. ada rentak. kalau kalah pun tak kecewa.. huhu

    Jom singgah baca sebentar.. =)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/11/7x-umur-dunia.html

    ReplyDelete
  6. gembira sekejap sementara sabtu ni

    ReplyDelete
  7. harapan dah termakbul ..kan..

    ReplyDelete