Blogger Templates

Monday, 24 December 2012

Cendol & Rojak @Fasa 4 Tambahan, Bangi

Assalamualaikum....

Dari mula2 masuk rancangan jalan2 cari makan lagi...
bonda dah terliur nak try...
akhirnya petang sabtu hari tu baru la dapat merasa...

sape yang tak pernah try tu boleh la cuba...
tempat dia betul2 tepi jalan...
yang buat lagi best sebab duduk bawah pokok...
nyaman je rasa sambil pekena rojak ayam + cendol pulut....

kat sini konsep layan diri k...
ambik, bayar dan makan....

cendol pulut yang best...
walaupun tak pekat sangat...
tapi masih di kategori sedap la jugak...

rojak ayam...
bagi bonda ok je la...
nak kata sedap sangat tu...tak jugak...
selera masing2 kan...
kalau nak tau kene try sendiri la...

bihun sup, laksa, dan pelbagai jenis rojak....

menarik kan???

10 comments:

  1. Su... rojak ayam tu agak-agak macam mana dia buat tu. Kakak teringin pulak dah. Nampak sedaplah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam rojak biasa je kak..tapi dia boh ayam..

      Delete
  2. cendol itu menarik.... rasa macam nak makan...

    ReplyDelete
  3. salam suraya....
    belum pernah rasa rojak ayam...cammana rasanya ye...

    p/s suraya singgah blog yan permata hati mama..banyak info boleh di kongsi bersama....

    ReplyDelete
  4. hehe..menarik sesangat...cendol tu...

    ReplyDelete
  5. wahh..sedap nya cendol tu..suka sgt makan cendol.;)

    ReplyDelete
  6. akak suka cendol rojak kat ss15 subangtu.. kena beratur.. sebab kena beraturtu yang sedap kot.. makan tepi longkang...

    ReplyDelete
  7. memang menarik sgtt...sedapnye tgk cendol tuh!..sejuk2 kan tekak time2 panas nih...fuhh!

    ReplyDelete