Blogger Templates

Wednesday, 9 January 2013

@IKEA

Assalamualaikum....

shopping....shopping dan shopping lagi....
shopping adalah terapi yang sangat berkesan kalau tengah stress...
pas2 kita akan stress balik sebab poket dah kosong....

tapi bila tengok barang yang dibeli tu kita akan senyum kepuasan...
yang penting sebelum g shopping kat ikea ni...
senarai kan la dulu barang yang hendak dibeli...
kang abis barang 1 ikea kita borong...

bonda dah lama tak g ikea...dah dekat 2 tahun kot...
so alang2 nak cari alamari baju zahraa....
bonda pun plan la ngan jiran sebelah umah bonda....
g naik kete dia....sib baik kete dia besar skit dari kete bonda...
kalau tak memang tak muat la nak isi barang yang dibeli...

memang puas shopping sabtu lepas...
tapi ada jugak yang tak ada...kehabisan stok barangkali...

apa la yang si kecik berdua ni tulis....

sempat posing lagi tu....

wah!!!budak kecik 2 org ni...
mengalah kan bonda & mama....

berminat ke papa??

tengok bonda & zahraa...
tak senonoh....

bonda & mama fiza...

tiba la masa untuk mencari barang2 yang kita dah list kan....
suma barang kene ambik kat gudang penyimpanan...
cari sendiri k...

yeahhhhh!!dah jumpa almari baju zahraa....

abah kamal....best tak shopping???

ambik!!sampai 2 troli....hehehe....

cam nak g lagi je....jom papa!!

15 comments:

  1. dah pasang ke lum almari baju zahra tu?cantiknye tudung zahra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah kak ina..sampai terbalik2 papa dia pasang..pening pala pasang sendiri...

      Delete
  2. tudiaa..syoknya depa borong sakan..hehehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa lagi puan syalinda, beli untuk rumah baru la...

      Delete
  3. salam suraya...
    kalau macam tu....nanti buat n3 bilik zara pula ye....nak tengok almari baru tu....

    ReplyDelete
  4. kalu da msuk cni..mmg da tak hengat dunia da...sumer brg tgk sumer nak ek!

    ReplyDelete
  5. mmg shoping sakan la nih.. hehe

    ReplyDelete
  6. dah lama tak ke ikea.. tak leh nak beli apa lagi rumah kecik... tapi memang sukaler ikea tu rasa macam nak beli semuakan..

    ReplyDelete
  7. Dah banyak dah kakak tengok masih nak pergi lagi Su? hmmm... kena bawa lori kalau macam ni:)

    ReplyDelete
  8. suka pegi IKEA. leh la berangan cam umah sendiri nak wat camni.. camtu la.. lagi-lagi meatball ikea dia tuh.. fuhhh.. yummy....

    ReplyDelete
  9. berusaha betul si kecik berdua tuh nak memanjat segala bagai, hehhe

    ReplyDelete
  10. wahhh..best lah Zahraa dpt almari baju baru..mesti anak dara tu seronok...hihi:)

    ReplyDelete
  11. betul2...bila shopping membuatlkan kita lupa segala-galanya...kdg2 walaupun kita hanya window shopping

    ReplyDelete