Blogger Templates

Wednesday, 30 January 2013

With Wardina Safiyyah

 Assalamualaikum.....

program Cinta Agung Rasulullah....
sempena Maulidur Rasul yang diadakan pada malam 26/1/2013...
telah mempertemukan bonda dengan wardina....
alahai, cantik nya la ciptaan Allah ni....

cantik kan??
wardina ni lemah lembut je orang nye...
dia jadi pengacara majlis bersama seorang ustaz dalam program tersebut...

malam tu bergema dengan alunan selawat memuji Rasulullah...
ada kumpulan Raihan, Nowseeheart, Ramli Sarip,
 Mawi & Ustaz Dato' Zawawi Yusoh...

seronok sangat tapi sayang anak dara bonda tido dah nak abis program baru bangun...
sempat la dia join selawat ramai2...tak pandai sangat pun zahraa...
ikut2 je....ambik perkataan yang hujung2 je...
harap banyak lagi la program islamik kat putajaya ni...
hati berbunga2 dapat bergambar ngan wardina...

19 comments:

  1. bestnyer dapat jumpa wardina..cantikkan dia

    ReplyDelete
  2. wahhhh wardina 2..emmmm cantik kan dia...:-D

    ReplyDelete
  3. cantiknya Wardinaa....bestnya dapat bergambar dengan diaa

    ReplyDelete
  4. bestnya....siap bergambar lagi tu.....yang sebelah wardina pun cantik juga.....

    ReplyDelete
  5. ye lah..2 2 cantik, kan semuanya ciptaan Allah...heee

    ReplyDelete
  6. ya allah bestnyer dpt jumpa wardina :)

    ReplyDelete
  7. yang sebelah wardinatupun cantik gak per...
    bestnyer dapat bergambar ngan wardina..

    ReplyDelete
  8. best nye dapat jumpa wardina.. sangat suka kat dia..

    ReplyDelete
  9. bagus program ni kan? bagus juga utk dedah kan anak2 dgn program keagamaan.. cantik Wardinah ni, suka kt dia..ayu je nmpk:)

    ReplyDelete
  10. Kakak pun suka wardina. Cantik tu satu tapi perwatakan dia mengundang rasa suka.

    Su pun cantik juga:)

    ReplyDelete
  11. cantiknya dia..bertuahnye dpt bergambar dengan dia

    ReplyDelete
  12. memang cantik.... pasti seronok dapat jumpa wardina kan...

    ReplyDelete
  13. wah senyum simpul dia senyum sebelah wardina yer..hihi

    ReplyDelete
  14. eh!eh!untungnya dpt jumpa wardina in person,.....:))

    ReplyDelete
  15. bestnye jumpa wardina..teringin jugak nak tgk dia live..
    :)

    ReplyDelete