Blogger Templates

Thursday, 6 June 2013

Pentas Akhir Adik Adikku Musim Ke 4

Assalamualaikum.....


Malam tadi berlangsung nye pentas akhir bagi rancangan adik adikku
musim ke 4 di PICC....
bonda & papa jadi peneman zahraa yang semangat nak sangat g...

kami sampai2 je dewan dah penuh ngan penonton...
kerusi kosong pun dah tak ada...
sian papa kene angkut kusi sendiri sebab zahraa tak nak balik...
nak tgk live kat situ...
rasanye tgk kat umah lagi selesa kot...
tv1 pun ada siarkan siaran secara langsung...

rasanya pentas akhir musim ke 3 lebih teratur kot dari musim ni...
pengisian pidato pun musim ke 3 lebih menarik dari tahun ni....

sebagai peminat setia rancangan tersebut...
kami rasa cam ada kekurangan dari segi pengisian pidato 
dan perlu ada penambaikan dari segi keselesaan para penonton...

ape pun tahniah kepada para pemenang....
memang sangat hebat pendakwah2 cilik tersebut mengajak masyarakat
ke arah kebaikkan dunia & akhirat...

berikut adalah pemenang2 pentas akhir adik adikku musim ke 4:

Juara : Adik Muhammad Hanif Zakaria 12 tahun
Naib Juara : Adik Hanan Athirah Nazli 12 tahun
Ketiga : Adik Shauqi Afifi Shamsudin 12 tahun
Saguhati : Adik Uswatun Hasanah Yusri 13 tahun & 
Adik Muhammad Amir Ahmad Dasuki  11 tahun 

Dewan B, PICC

sempat lagi anak dara sorang ni...

3 comments:

  1. rancangan kanak2 mcm ni la paling byk manfaatnya.mesti zahra puashati tgk live kat sana

    ReplyDelete
  2. Kakak lupa malam tadi live siaran. Kakak cuma dengar sebahagian di radio IKIM sebab malam tadi kakak keluar ambil cermin mata anak-anak...

    ReplyDelete
  3. Comelnye die.....bertudung litup dah

    ReplyDelete