Blogger Templates

Wednesday, 9 April 2014

Zhafiraa Nak Tumbuh GIGI Kot!!!

Assalamualaikum...

Sian anak bonda sorang ni....
sebelum ni tido malam lena je....
bila nak menyusu baru bangun...
pas kenyang tido balik...

tapi sejak 2 menjak ni dah mula ngamuk2...
suma benda tak kene....
tido malam bonda & papa pun jadi tak keruan...

sian zhafiraa....
sabtu petang yang lepas, 1st time adik demam...
sian tengok dia...tapi adik tetap dengan senyuman menawan nye...
cam ne la keadaan adik kat taska...
ye la kalau kat rumah bole la bonda, papa & kakak layan...
bagi kurang skit penderitaan yang adik kene tempoh sepanjang
proses pertumbuhan gigi ni...

adik pun dah masuk 5 bulan...
tak sabar nak nak tunggu sebulan lagi...
nak masak bagi adik makan sedap2....

skang pun adik kurang menyusu...
air liur meleleh2.....suma benda nak gigit...
sakit sangat agak nye....
ape yang bonda bole tolong...
bagi adik gigit theeter yang disejuk kan...
untuk adik gigit...gigit la adik sekuat hati...
puas agak nye dapat gigit benda alah tu....

semoga gigi adik kuar cepat....
tak sanggup nak tengok anak bonda ni sakit lama2....
kalau bukan sebab nak tumbuh gigi mungkin adik nak pandai sesuatu la tu...
beralih bulan pun ye gak...
semoga teacher2 kat taska mamaMia diberi kesasabaran
untuk melayan kerenah adik...

sian ucuk bonda ni demam....


aksi adik ngan theeter...geram sangat tu!!


rindu nye kat anak bonda sorang ni....

2 comments: