Blogger Templates

Monday, 8 September 2014

FitMalaysia @Dataran Merdeka Memang Superb!!

Assalamualaikum....


Memang bonda puji la program FitMalaysia ni...
memang sesuai utk semua golongan masyarakat yang mementingkan 
kesihatan...
baru setengah hari menyertai program2 yang disediakan 
badan bonda dah rasa fit...
badan jadi ringan walaupun ada sakit skit2 sebab dah lama tak 
heavy exercises...

memang pulun habis berzumba hari tu...
try muay thai..walaupun sebelum ni x pernah terfikir pun nak buat...
memang lepas tu rasa kaki ni tak jejak bumi...
semua acara yang disediakan pula adalah percuma...
lagi la best...
bayangkan kalau kita nak g join fitness program kat 
fitness centre...dah tentu2 la kene bayar...
tempat istirehat pun disediakan bagi peserta dan keluarga...
siap ada kipas lagi...
so dah penat2 workout bole dok rilek2 jap...
bekpes pun ada disediakan pihak penganjur...
air revive pulak diberi percuma oleh penaja..
minum la berapa byk kali nak minum...

rakyat malaysia khususnya area KL
rugi sgt2 tak join..
lagi2 malaysia adalah negara ke 6 di rautau asia pasifik
bagi masalah obesiti dan tempat pertama di asia tenggara...

kasut pembakar semangat..
papa hadiah kan sebelum bonda mengandung...
baru pakai beberapa kali...
pas2 dah nak melahirkan...
hehehehe...

2 org puteri bonda yang sporting habis...

upah kakak bergambar ngan miowwww...
maskot SOGO...

suami yang paling supportive....
TQ papa tolong jaga kan 2 org puteri sepanjang 
bonda berzumba...

with fizah & azura...
best dapat berzumba ngan korang...

ni yang paling best sekali....
dapat selfie ngan YB KJ....
i like YB...
sporting abis....

hopefully FitMalaysia dapat perbanyakkan program cam ni lagi...
pasni bole la mai putrajaya...
dengar cite FitMalaysia akan menemui orang Melaka pulak...
pada 14.9.2014...
so org2 melaka rugi tau tak join...
ape2 information bole like FB FitMalayasia kat sini FitMalaysia...

1 comment: