Blogger Templates

Tuesday, 4 November 2014

Selawat Perdana Sempena PIIACUF 2014

Assalamualaikum.....

Seronok rasaya dapat menghadiri majlis selawat perdana 
ini untuk kali ke3...
rasanya juga dah 3 kali selawat perdana ini diadakan di putrajaya...
dan tiga2 kali kami sekeluarga tak melepaskan peluang untuk pergi...

selawat perdana ini diadakan sempena program
Putrajaya International Islamic Arts & Culture Festival (PIIACUF 2014)..

ni masa tgh bersiap nak g...
adik zahfiraa skang ni pantang nampak kain...
mesti nak pakai kat kepala....

buku yang diberi secara percuma kepada pengunjung...

photo ni bonda ambil semasa selawat perdana sedang berlangsung...
Alhamdulillah...cuaca pun baik...
kebiasaannya putrajaya kerap hujan...
tapi malam tu cuaca seakan mengerti..
pihak perbadanan putrajaya juga menyediakan khemah yang agak
besar & selesa kepada pengunjung yang hadir...

sempat bonda & anak2 bergambar selepas selesai majlis...
Alhamdulillah...
bonda dikurniakan anak yang tak banyak karenah...
sepanjang majlis berlangsung adik zhafiraa tido je...
dah nak abis majlis baru bangun...
kakak zahraa pulak dengan dunia dia....

inshaAllah...sekiranya ada lagi majlis ini di putrajaya....
kalau tak ada ape2 perkara yang mengahalang...
bonda & keluarga akan pergi untuk memeriahkan majlis & 
sama2 mendapat manfaat dari majlis tersebut...

No comments:

Post a Comment